Cele fundacji Symbioza

W fundacji „Symbioza” działamy na rzecz wszechstronnego rozwoju regionów i ich społeczności, szczególny nacisk kładąc obecnie na Dolny Śląsk w tym Aglomerację Wałbrzyską - obszar, który jest nam  najbardziej bliski. Prowadzimy badania, edukujemy, wzmacniamy społeczne więzi, tworzymy programy i realizujemy projekty, które dedykowane są: dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym - aktywnym i nieaktywnym zawodowo, seniorom, osobom chorym, niepełnosprawnym, wykluczonym, zagrożonym wykluczeniem oraz podmiotom takim jak firmy, szkoły, instytucje czy organizacje non profit. Pomagamy kształtować tożsamość regionalną, kulturalną, narodową, europejską, wyrównywać szanse, ułatwiać start w życiu, rozwijać talenty, budować postawy przedsiębiorcze i integrować środowiska wokół ważnych zadań. >>

 

Wspomóż fundację w działaniach!

Zbieramy fundusze na realizację naszych programów obejmujących edukację regionalną, turystyczną, ekologiczną, psychologiczne wsparcie dzieci, młodzieży i seniorów. Przekazaną nam darowiznę możesz odliczyć od swojego podatku. 

Przekaż darowiznę

W ub. roku o turystyce społecznej rozmawialiśmy na organizowanym przez naszą fundację i partnerów Ogólnopolskim Kongresie Turystyki Społecznej na Dolnym Śląsku, w Jeleniej Górze.
W tym roku dyskusja o turystyce społecznej jest kontynuowana. Fundacja Symbioza jest partnerem Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, Województwa Małopolskiego i krakowskiego AWF- organizujących pod koniec października br. w Krakowie Kongres "Turystyka Społeczna a jakość życia".
Kolejny II. Ogólnopolski Kongres Turystyki Społecznej, organizowany przez nas, odbędzie się, zaś, w 2023 roku, na Dolnym Śląsku.
Tymczasem w Krakowie będziemy rozmawiać o turystyce społecznej osadzonej głownie problemowo w regionie Małopolski, ale nie zabraknie także dobrych praktyk z regionu Dolnego Śląska, który będzie miał na wydarzeniu reprezentację naukową i branżową.
Nasza prezeska, na której różnorodne, bogate doświadczenia zawodowe składa się także ponad 20-letnia praktyka marketingowa, wygłosi podczas sesji plenarnej kongresu prelekcję pt. Easy to read, czyli gdy więcej znaczy mniej. Złote zasady komunikacji korzyści w turystyce dostępnej. Będzie to wprowadzenie do zmian, które następować będą stopniowo w obszarze komunikacji pisemnej i werbalnej.
Temat wystąpienia ze względu na problematykę kongresu wpisuje się w turystykę, ale jest ważny dla każdego copywritera, marketingowca, który chce być na bieżąco z ważnymi trendami, jakie zachodzą w życiu społeczno-gospodarczym. Dlatego już za chwileczkę, jeszcze w październiku ruszamy z naszym nowym projektem szkoleń i warsztatów z komunikacji uniwersalnej i inkluzywnej. Są one skierowane do zawodowców - czyli copywriterów, marketerów, prezenterów i webwriterów i "wszystkich innych ludzi czynu zarabiających na chleb przy pomocy słowa", którzy podążając z duchem czasu, chcą przygotować się zawodowo na nowe wyzwania dotyczące Dostępności+.
Kursy będą odbywały się stacjonarnie i online. Zapisy na nie uruchomimy jeszcze w tym tygodniu. Śledźcie nasz FP, reklamy w społecznościówkach, maile i dzielcie się nowiną z osobami, które odpowiadają w Waszych ngo'sach i firmach za treści, marketing, wystąpienia publiczne oraz projektują projekty oraz usługi. Mamy dla nich dawkę nowej, ważnej wiedzy, którą będą chłonąć podczas praktycznych ćwiczeń.