W ub. roku o turystyce społecznej rozmawialiśmy na organizowanym przez naszą fundację i partnerów Ogólnopolskim Kongresie Turystyki Społecznej na Dolnym Śląsku, w Jeleniej Górze.
W tym roku dyskusja o turystyce społecznej jest kontynuowana. Fundacja Symbioza jest partnerem Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, Województwa Małopolskiego i krakowskiego AWF- organizujących pod koniec października br. w Krakowie Kongres "Turystyka Społeczna a jakość życia".
Kolejny II. Ogólnopolski Kongres Turystyki Społecznej, organizowany przez nas, odbędzie się, zaś, w 2023 roku, na Dolnym Śląsku.
Tymczasem w Krakowie będziemy rozmawiać o turystyce społecznej osadzonej głownie problemowo w regionie Małopolski, ale nie zabraknie także dobrych praktyk z regionu Dolnego Śląska, który będzie miał na wydarzeniu reprezentację naukową i branżową.
Nasza prezeska, na której różnorodne, bogate doświadczenia zawodowe składa się także ponad 20-letnia praktyka marketingowa, wygłosi podczas sesji plenarnej kongresu prelekcję pt. Easy to read, czyli gdy więcej znaczy mniej. Złote zasady komunikacji korzyści w turystyce dostępnej. Będzie to wprowadzenie do zmian, które następować będą stopniowo w obszarze komunikacji pisemnej i werbalnej.
Temat wystąpienia ze względu na problematykę kongresu wpisuje się w turystykę, ale jest ważny dla każdego copywritera, marketingowca, który chce być na bieżąco z ważnymi trendami, jakie zachodzą w życiu społeczno-gospodarczym. Dlatego już za chwileczkę, jeszcze w październiku ruszamy z naszym nowym projektem szkoleń i warsztatów z komunikacji uniwersalnej i inkluzywnej. Są one skierowane do zawodowców - czyli copywriterów, marketerów, prezenterów i webwriterów i "wszystkich innych ludzi czynu zarabiających na chleb przy pomocy słowa", którzy podążając z duchem czasu, chcą przygotować się zawodowo na nowe wyzwania dotyczące Dostępności+.
Kursy będą odbywały się stacjonarnie i online. Zapisy na nie uruchomimy jeszcze w tym tygodniu. Śledźcie nasz FP, reklamy w społecznościówkach, maile i dzielcie się nowiną z osobami, które odpowiadają w Waszych ngo'sach i firmach za treści, marketing, wystąpienia publiczne oraz projektują projekty oraz usługi. Mamy dla nich dawkę nowej, ważnej wiedzy, którą będą chłonąć podczas praktycznych ćwiczeń.